januari 01, 2013

KANpottery, nu på facebook...

...så har jag då äntligen gjort en KANpottery-grupp på fejan, på tiden nu när det nästan är omodernt. Men för oss 40+are så är det väl så... Jag har länge varit mer aktiv på LinkedIn, alltså med min andra hatt på huvudet, konsultens, och har inte riktigt orkat vara dubbelaktiv på nätet. Men nu ska jag göra ett försök i allafall! Det blir nog en del länkande från bloggen t facebook, men en del säger ju att är man inte synlig på nätet så finns man inte... well well det är ju 2010-talet.
God fortsättning till er alla! Jag kommer att starta keramikåret med en keramik kurs på Mullsjö Folkhögskola, tre långhelger i vår! De senaste åren har jag byggt upp o producerat i min nya verkstad i Stockholm, och senaste kursen var på Capellagården på Öland, 2008. Så det ska bli jättekul att träffa andra keramiknördar och lära mig mera av dem! Första helgen kommer vi bla ha en specialuppgift, burk med lock, i köket och med andra användningsområden. Inte helt lätt att få locket att passa t burken, så det blir en bra övning. Vi får se om det blir några burkar i butiken sen... Några förslag på användningsområden förrutom: brödburk, godisburk, ostburk, smyckeskrin och pennskrin, så maila mig gärna! TACK! annsofi@KANpottery.se

Inga kommentarer: